Thursday 8 December 2011

New Life ..

Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku ..
aku belajar memaafakan semue yang menyakitkan hati aku ..
aku belajar menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang ..
tetapi satu yang tidak bisa aku pelajari adalah aku harus
tersenyum di saat orang yang aku sayangi , menyayangi orang lain <3 ..


assalamualaikum .. heyhey .. ary nie sofea mahu story hidup sofea yang baru ..
wahh . cam tak percaye jew sofea mahu mulakan hidup baru . HIDUP TANPA CINTA ..
hidup harus hidup kan .. HAHA ! ever laa kan ? HEHE ..!
sekarang mase pun dah berlalu dengan cepatnye kan .. sofea makin lame makin membesar ..
HIHI .. eyew lah kan .. tak lame lagi sofea dah form 1 kan ? tp bila ? tahun depan ?
hah !. tapi mase cepat berlalu kan ?
sekarang pun sofea tga get ready untok masuk form 1 tahun depan ..
grrr .. pape pun doakan untok sofea okayyy ?

No comments:

Post a Comment